A vízió nem változott meg az évek során, a projektek mérete és komplexitása azonban igen: a kompakt közösségi alkalmazásokat, website megújításokat és egyszerű kampányokat robusztus projektek váltották fel. Több országban futó ügyfélszolgálati appok, milliárd eurós forgalmat bonyolító interfészek, teljes kommunikációs platformok, újonnan felépített márkák, és az egész világot lefedő performance kampányok mutatják be azt, hogy mire képes ma a Mito.

Ezeket a projekteket jelenleg a cég négy üzletága szolgálja ki (Creative - kommunikáció, Digital - fejlesztési feladatok, Performance - média, Next - új technológiák), a szolgáltatási portfóliót folyamatosan megújítva, olyan új lehetőségekre is fókuszálva, mint a chatbotok, a marketing automatizáció vagy a machine learning.

A Mito ma Budapest belvárosában éli mindennapjait, állandó partnerügynökség szerepét tölti be többek közt a Magyar Telekomnál, a Coca-Colánál és a Borsodinál, a Wizz Airt és az OTP Bankot segíti digitális megoldásai kialakításában, a Decathlon és a Euronics számára pedig hatékony médiastratégiákat dolgoz ki, miközben izgatottan keresi az újabb kihívásokat itthon és külföldön egyaránt.

Weboldal:

http://mito.hu

Kapcsolódó hírek:

Tizenkettő új hazai cég kezdte meg az ELITE Programot, a Londoni Tőzsdecsoport és a Budapesti Értéktőzsde együttműködésében megvalósuló, a globálisan több mint 1300 résztvevő céget jegyző program képzéssorozatát. Az őszi körben újonnan jelentkező cégekkel együtt a régióban kiemelkedő számban, 36 magyar vállalat vesz így már részt.

Bővebben